29. 3. 2016

Pieseň dňa #13

Birdy: People help the people


Birdy
* 15. 05. 1996
Jasmine van den Bogaerd
britská speváčka
ďalšie piesne, ktoré stoja za počutie:
Skinny Love, Let it all go, Wings, Shelter


3 komentáre:

  1. Ó, Birdy!!! Ja ju mám tak rada, je úplne skvelá...a ten jej hlas! ^^ A táto pesnička je vážne skvelá...osobne od nej mám asi najradšej Wings, tú si spievam vždy s ňou :D A ešte aj Skinny Love. Joj, milujem tento žáner indie, folk indie a tak, a mne sa tak zdá, že asi máme aj celkom podobný vkus...minule Gabrielle Aplin, teraz Birdy...poznáš skupinu The Lumineers (tá je skvelá) alebo Lord Huron (tá je zas moja obľúbená :D )?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úžasná je! :) Na Skinny love som kedy závisláčila (dokonca viem zahrať aj sprievodnú melódiu na klavíri :D), ale momentálne som zažratá do tejto. :D
      A už to tak asi bude, sestro! :D Za čo som ja osobne rada, lebo keď mi náhodou dáš nejaký tip na skvelú pesničku, s istotou sa mi bude páčiť. :D Napríklad aj skupinu The Lumineers poznám a páčia sa mi, ale o Lord Huron počujem prvýkrát. :D Idem si od nich niečo pustiť na dobrú noc a potom spať. :D Vďaka, Mony. ^.^

      Odstrániť
  2. Thank you so much! I appreciate it. :) But sorry, I do not speak Russian. :/

    OdpovedaťOdstrániť