28. 2. 2016

Nový mesiac, nové radosti & narodeniny

   Ako ste si určite všimli, tak blog v poslednej dobe dosť zanedbávam. Čo si predsa budeme hovoriť? Raz za čas hodím nejakú pieseň, zhrnutie a mám postarané. Ale napriek tomu nechcem, aby môj blog upadol do nejakej rutiny, a preto vám sem občas hodím nejaký súhrn z môjho života. Síce na také články moc nie som, ale niekedy mám strašnú chuť sa pochváliť. :D Takže, ako ste si už určite domysleli, tento článok sa bude niesť v podobnom duchu. :D

   Začiatkom februára sa mi podarilo vyhrať dve súťaže. Kozmetický balíček od Papi Lapi a krásne handmade náušnice od Sašenok.sk. Tá mi dokonca ešte aj pribalila niekoľko vzoriek, kvitnúci čaj, o ktorom som jakživ nepočula, ale teším sa na to, keď ho s mamkou vyskúšame, a jej krásne handmade záložky do kníh. Stále sa na nich nemôžem vynadívať. :) Určite sa choďte pozrieť na jej youtube kanál, nakoľko je strašne šikovná a vyrába veľmi krásne vecičky. :)




   Okrem výhier som si urobila radosť aj ja sama, nakoľko idem začiatkom apríla bratrancovi na svadbu a chcelo to nové šaty. A keďže som človek občas nerozhodný, zobrala som si rovno dvoje. Vzory môžete vidieť nižšie na fotke, keďže fotenie šiat mi zatiaľ nejde. :D Pravdepodobne si na svadbu zoberiem tie čierne, nakoľko k nim už mám aj topánky a vymyslený účes aj make-up. Ale pokojne mi dajte vedieť, ktorý vzor sa vám páči viac a ktorý sa podľa vás hodí skôr na svadbu. :) Ach, tie ružičky... :)


   No a pred dvoma dňami (teda ešte aj dnes) mi urobili radosť moji blízky. Oslavovala som totiž osemnástku a nakoľko som na narodeniny vážne nič nechcela (keďže je to deň ako každý iný), dostala som všetko možné a toto všetko možné ma neskutočne potešilo. Mojím jediným želaním bola iba torta, ktorú mi upiekla mamina a bola fakt úžasná. Asi si ju budem pýtať na každé narodeniny, keďže posledné roky sme mali väčšinou len zákusky. :D


Že je nádherná? :)

   Fakt neviem, čo na to povedať. Jedine veľké ďakujem všetkým, ktorí si na mňa spomenuli, či už len v mysli alebo mi dokonca aj napísali/povedali zopár pekných slov. :) No a v neposlednom rade obrovské ďakujem za všetky darčeky od tých najúžasnejších ľudí, čo poznám. :)

Kniha Štyri (Veronica Roth), kresba Barbieho a Julie zo seriálu Pod kupolou a čokoláda
(ktorá bola zjedená pár hodín po odovzdaní, a preto na fotke chýba) od najlepšej kamarátky Majky

Čokoláda a zvýrazňovače od sestry Hanky a Julky

Čokoláda a balzám Baby Lips od sestry Katky
a kniha Len to nikomu nepovedz (Miroslava Varáčková) od sestry Katky, brata Maťa a Andy

Čokoláda a tričko od ocka a mamky

Čokoláda a kríž na šnúrke od sesternice Janky, Mareka a malej Elenky

Dezert, kredit a náušnice od Petrušky a bratranca Ďoďa,
fľaša vína (hm...), sprchový gél, hydratačný telový sprej a parfémový deodorant od tety a uja

Dezert a náromok s náušnicami od milovanej babky


   No a v neposlednom rade musím spomenúť ešte jedny narodeniny, a to konkrétne narodeniny môjho blogu. Ani sa to nezdá, ale už prešli tri roky, odkedy som publikovala svoj prvý článok. Medzitým som spoznala kopu skvelých ľudí a aj vďaka nim objavila nové svety či už v knihách, filmoch, seriáloch alebo v hudbe. A keďže si vás všetkých cením a mám rada, mám pre vás jednu malú súťaž. Jedinou podmienkou je len napísať do komentára, čo nové/staré by ste na blogu uvítali. Ja sa určite plánujem vrátiť k svojim coverom, nakoľko mi to už veľmi chýba, ale potrebujem aj nejaké nové nápady. Ak by vás však nenapadlo nič alebo je podľa vás táto otázka úplne trápna, keďže každý píše aj tak o tom, čo chce, nechajte mi ľubovoľný komentár. :) Prajem vám pekný začiatok nového týždňa a mesiaca. :) A aby som nezabudla súťaž pobeží cca mesiac. :) Majte sa krásne. :)

S*Ú*Ť*A*Ž


Ukončená.

2 komentáre:

  1. Tak trošku zopakujem, čo som ti povedala už aj vo vlaku :D A síce, že tie náušnice sú krásne!! A k výhram gratulujem :) V šatách ťa chcem vidieť a mám neskutočnú chuť na tortu, ďakujem veľmi pekne, musím si ísť po zákusok :D
    Nemáš vôbec začo, rada som ti spravila radosť ^.^
    A na blogu by som opäť rada uvítala rubriku I fell in love with..., tá mi chýba :) Inak sa teším na všetko, čo tu prinesieš :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak, ešte raz všetko len to najlepšie k narodeninám tvojim ale i blogu :) (potom, viac som sa rozpísala v maily, čo som ti poslala ;)) ) A gratulujem k výhram, museli veľmi potešiť (tie záložky sú nádherné!) A máš skvelých ľudí vôkol seba, krásne darčeky (mi vyrazili dych...tá kresba, no nádherná ^.^ a úžasné knižky a aj náušničky, no všetko :D) a musel to byť výnimočný deň (a maminka je veľmi šikovná, krásna torta♥)
    Čo sa týka súťažnej otázky (inak skvelá súťaž ;)), tak mi už veľmi chýbajú recenzie...dúfam, že sa čoskoro objavia, či už od teba alebo Katky. A čo by som privítala? Ťažko povedať, pretože mám tvoj blog rada a teším sa každému novému článku, ale osobne sa mi veľmi páčil váš projekt s Andy Vo farbách jesene...to bolo super a keby že ešte nejaký projekt vymyslíte, to by bolo perfektné :D Inak ma nič nenapadá, to sú vždy veľmi ťažké otázky :D Tak, ešte raz všetko dobré a nech sa ti darí...a ešte veľa rokov blogovania, aby si nám robila radosť♥ ;))

    OdpovedaťOdstrániť