16. 12. 2015

Vianoce sa blížia #2: (Pred)vianočné piesne 1

   Tak sa nám to pomaly, ale isto blíži a o týždeň tu už máme Vianoce. Preto by už bolo potrebné naladiť sa na tú správnu nôtu, a to práve vianočnými piesňami. Dnes som si teda pre vás pripravila klasické slovenské vianočné piesne (dlhšie slovné spojenie som už vymyslieť nemohla), ktoré určite každý z vás pozná, no v piatok sa môžete tešiť na niečo trošku modernejšie čo sa týka slovenskej tvorby. :)
   Inak ako stojíte s darčekmi? Ani vy nestíhate? Lebo ja nemám čas ani vymyslieť nejaký originálny darček, nie to ho ešte zhotoviť alebo kúpiť. :D
 
Čas sviečok




Vianočný zázrak


Vianočný čas - Noga a Skrúcaný


Najkrajšie Vianoce


Každý deň budú vraj Vianoce


2 komentáre:

  1. Skvelý výber, najmä tá posledná je super nostalgická :))))
    Ja tento rok, na moje prekvapenie, stíham nakupovanie darčekov celkom dobre, v podstate už len dolaďujem detaily a som s nimi aj spokojná, čo sa nestáva často :D takže asi sa nepridám do klubu nestíhačov :D ale tento rok to je fakt výnimka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mam uz vsetky darceky zbalene :D :D :D tento rok som to mala pekne rozvrhnuté a teraz až do Vianoc budem už len robiť :(

    OdpovedaťOdstrániť