10. 10. 2015

Študujem, seriálujem, (ne)čítam, trávim čas s ľuďmi, fotím a ŽIJEM!

...Země volá Mars. Země volá Mars. Haló Marse, slyšíme se? Marse?...

   Áno, viem. Už je to takmer mesiac, čo som sa vám naposledy ozvala (a ani predtým to nestálo za veľa), ale proste som si vždy našla niečo iné na práci. A ak mám byť úprimná, tak potom som už na blogovanie ani chuť nemala. Ale písanie (alebo skôr pridávanie, keďže niekedy je toho textu u mňa minimum) článkov mi jednoducho chýbalo, takže dúfam, že si pri svojom nabitom programe nájdem aspoň raz do týždňa čas na napísanie A PUBLIKOVANIE jedného článku. :)
Dnes by som vám teda priblížila, ako som strávila posledných pár týždňov, a na záver sa potom môžete pokochať fotkami z fotenia kamarátov na oznamká. :)


   Mojou najčastejšou činnosťou za posledné týždne, ako ste si už určite domysleli, bolo učenie sa do školy. Nie žeby bolo nejako priam náročné, ale keď máte mať tri písomky v jeden deň, ani pravidelné štúdium to veľmi neuľahčuje. Dobre no, má to oveľa lepší účinok, ako keď musíte všetko učivo doháňať tesne pred písomkou (nie žeby som s tým mala nejaké skúsennosti), ale stále je to časovo náročné. Čo mi len opäť pripomína, že nasledujúci týždeň máme každý jeden deň nejakú písomku, nehovoriac o tom, že zo zvyšných predmetov veľmi radi skúšajú. Ale zvládam to. Zatiaľ.
   Okrem toho sa pomaly blíži čas, kedy budeme musieť oznámiť, aké maturitné predmety si volíme do štvrtého ročníka. Chcela by som študovať medicínu, keďže biolu mám vážne rada, no nie som si istá, či by som takú školu zvládala. Nehovoriac o tom, či by som zvládala jednotlivé lekárske zákroky. Proste, nie som si tým stopercentne istá. Okrem toho mám rada aj matematiku, keďže tá mi fakt ide (z IQ testu som mala z matematickej časti percentyl 100%, ha!), ale v budúcnosti nechcem robiť nič s informatikou a ekonomikou, takže už neviem, kde inde by som ju využila. Takže tak. Momentálne som dosť na vážkach, čo si vlastne zvolím do maturitného ročníka. Ešteže mám 4 mesiace na rozmýšľanie!

   Napriek času, čo som venovala škole, som si našťastie stále našla čas aj na seba. (Hoci to nebolo úplne podľa mojich predstáv.) Opäť som zapadla do svojej milovanej rutiny z predchádzajúci rokov, a to takej, ktorá zahŕňala pozeranie seriálu hneď po príchode domov zo školy. Proste jedine pri tom si dokážem od školy oddýchnuť a nachvíľu vypnem. Celý september mi spríjemňoval re-watching seriálu Chicago Fire a začiatkom októbra som sa opäť pustila aj do seriálu Reign. Inak včera mi vyšla nová časť, takže juj, teším sa! :)

     No a teraz sa dostávame k menšiemu VEĽKÉMU priznaniu. Takmer celý čas som sa vyhýbala čítaniu kníh. Radšej som takmer vždy dala prednosť seriálu, skoršiemu spánku a hlavne ľuďom. Preto som za september prakticky neprečítala ani jednu knihu. Dočítala som jedine Liečiteľa, na ktorého si recenziu budete môcť prečítať čoskoro, a začala som čítať Robina Hooda, ktorý je fajn, ale čakala som niečo iné a maličko ma sklamal.

   A ešte niečo k vyššie spomínanému bodu. Fakt mám rada čítanie kníh a blogovanie, preto neznášam, keď ľudia vypúšťajú z úst poznámky, akoby tieto činnosti boli súťažou. Veď čo má človek rád, to aj robí rád. Lenže za posledný mesiac som sa okrem školy chcela venovať viac aj mojej babke, všeobecne rodine a kamarátom. Takže preto som svoj voľný čas radšej trávila s ľuďmi. Čo vôbec neľutujem. Preto skôr, ako niekoho odsúdite za to, že v niektorých veciach trochu pribrzdil, je dôležité si uvedomiť, že možno našiel niečo, čo neteší len jeho, ale aj druhých.
   Inak pekný článok o podobných pocitoch napísala aj Nika Roovy, takže kto má chuť, nech si ho určite prečíta. Žiješ jen tisíckrát, ale... :)

   Keď som už spomenula to trávenie s ľuďmi, tak minulý týždeň som bola s bratom, s AndyMajkou a ďalšími kamarátmi v kine na Marťanovi. Knihu som síce ešte nečítala, ale po zhliadnutí filmu, si ju už fakt musím prečítať. Príbeh bol úžasný, všetko bolo skvelo premyslené a Matt Damon zahral Marťana vážne skvelo. Inak nechápem, ľudia. Často sa mi stáva, že narazím na niečo, či už nejaký song, knihu, film alebo samotného herca, skôr ako moje okolie, a keď im to dôjde, aký/aké to je super, vždy si pomyslím, že kde doteraz žili. Fakt! Súhlasím, že Matt Damon bude teraz známy vďaka svojej roli Marťana, ale ľudia, on hral už aj v iných filmoch!
   Okrem toho mi brat ponúkol, či by som jeho, aj Andy s Luckou nesfotila na oznamká. Taká príležitosť sa jednoducho neodmieta, takže som súhlasila a fotenie s nimi som si veľmi užila. Už len dúfam, že sa im fotky páčili. :) Veď môžete posúdiť aj vy. :)





Keď na lezenie po stromoch nie ste nikdy veľkí...





   Tak to bolo z môjho života za posledné týždne všetko
a dúfam, že sa čoskoro uvidíme pri ďalšom článku. :)
Užite si víkend!
Ja idem svadbovať. ;)

9 komentárov:

  1. Najprv (aby mi to nevyfučalo z hlavy), sa vyjadrím k novému dizajnu, ktorý som si až teraz dôkladne prehliadla a hodnotím že sa mi fakt, fakt páči!! :) Biela a čierna doladené ružovou, no fakt, pekne to vyzerá :)
    Vieš ako učenie sa nárazovo pred testom pridáva na životných skúsenostiach? To je na zozname "Čo zažiť predtým než zomrieš". Fakt by si to mala vyskúšať, je to neuveriteľný zážitok :D :D
    Voliť si predmety je zlo, ale dúfam, že po tomto stretnutí so psychologičkou a tom budúcom sa aspoň dakde dostanem. Dneska si chcem pozrieť tie stránky, čo nám dala, tak uvidíme :) Okrem toho pozerám seriály, čo som cez týždeň nestihla (neviem prečo, ale dajako vôbec nemám šancu dostať sa do podobnej rutiny jak máš ty :D), keďže som sa včera poučila, a mám ceeeeeelýýýýý víkend na oddych! (Na všetky tie písomky nateraz nemyslím :D)
    Tak ja som Matta predtým asi nikde nevidela (keď nepočítam Time Bomb music video, aj tam vyzerá dosť inak, že človek si nie je ani istý, že je to on), ale jeho výkon ma dostal a celkovo bol veľkou súčasťou toho, prečo bol film naozaj dobrý. Zatiaľ však neplánujem pozrieť si iné filmy s ním. A pravdupovediac, aj keby som plánovala, tak kto vie kedy by som sa k tomu naozaj dostala :D
    Fotky sú krásne a ľudia na nich takisto ^.^ A totálne schvaľujem lezenie po stromoch.
    Dúfam, že si svadbu užívaš :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) Povedala by som ti, že si skorá, ale tak s mojou pamäťou si už ani nepamätám, kedy som ho vlastne menila. :D :D :D
      Možno učenie celého učiva pridáva na životných skúsenostiach, ale takisto pridáva aj na strese. Takže vďaka, nechcem to vyskúšať. :D
      Vidíš. Ty si šikovná, keď si sa všetko stihla poučiť v piatok, potom by ti nemalo robiť problémy si pozrieť ešte nejakú časť seriálu. :D Ja som sa učila až dneska, aj keď nejaké domáce som si urobila už v piatok, a kukaj tu, stihla som pozrieť asi dve časti seriálu. :D Keď človek chce (alebo nutne potrebuje oddychovať), tak sa to dá. :D
      Inak ja by som ti rada odporučila nejaké filmy s Mattom Damonom, ale napriek tomu, že on v nich svoje role zahral fakt dobre, dej miestami pokulhával. (Hovorím o ultimáte a mýte.)
      A ďakujem za pochvalu. :) Som zvedavá, ako fotky vyjdu a budú vyzerať na oznamkách. :)

      Odstrániť
  2. Som rada, že nie som sama v ne-čítaní, resp. že aj teba dostihol tento stav, lebo už som si myslela, že len ja som taký zúfalec a nič nestíham! :D Ja tú tvoju knihu čítam už asi druhý týždeň a ešte furt nie som na konci, čo ma fakt frustruje :((
    Inak, s tými predmetmi to nemáš ľahké, ale rozhoduj sa tak,aby si si jednak našla prácu, ale aj tak, aby ťa bavila ;) Myslím, že s takým percentylom nebudeš mať problém ! :D
    A veeeľmi pekne ti ďakujeme za skvelé fotenie!!! ♥ Užili sme si to! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neboj sa, nie si zúfalec. :) Teda aspoň nie jediný. :D Ale nie vždy máme toľko času na čítanie, ako by sme chceli, že? :)
      Inak dúfam, že sa ti kniha páči, lebo u mňa to je tak, že práve tie nie veľmi dobré knihy čítam takto dlho. :D Tak potom daj vedieť, čo na ňu hovoríš. :)
      Ďakujem! :D Lenže ja neviem, ako mám inak využiť tú matiku. Budem musieť urobiť nejaký prieskum v tých školách a povolaniach, ktoré zahŕňajú matiku. (Čo sa mi inak fakt nechce.)
      A nie je vôbec za čo! :) Aj nabudúce. ;) :)

      Odstrániť
  3. Skvelý článok a samozrejme, v prvom rade treba poriadne žiť , až potom čítať o zmyslených životoch iných :) Skvelé fotky, najlepšia je tá poslednám spoločná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, Peti. :) Som rada, že aspoň niekto neodsudzuje môj momentálne dosť menší záujem o knihy. ;)

      Odstrániť
  4. Fotky sú krásne :D A neboj sa na čítanie si nájdeš čas inokedy, ak sú tu ľudia, čo za to stoja treba sa venovať im :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne povedané. :) Ďakujem za podporu aj pochvalu. :)

      Odstrániť
  5. Ako by som čítala o seba. Ja som práve prekonala tú najväčšiu blogerskú, spisovateľskú a čítaciu krízu, ktorá takúto intenzívnu ešte nemala. Všetkému, čo sa týkalo blogu som sa vyhýbala a tiež radšej trávila čas pri filmoch, vonku s mojou Lily a všetko možné, len aby to nesúviselo s blogovaním. Ale už mi to vážne chýbalo a pomaly sa z toho dostávam, dokonca som už konečne napísala recenzia na knihu, ktorú som prečítala pred mesiacom a navštívila ma múza, s ktorou vymýšľame novú báseň a zhŕňa ma zaujímavými nápadmi :D Ale nič si z toho nerob, bojovať s tým nemá zmysel. Ja som sa počas tých depresívnych dní snažila písať ale to čo som napísala bolo na zaplakanie, takže som to nechala tak a čakala, kedy ma tá kríza prejde. A dočkala som sa...aspoň som sa venovala vyrábaniu vecí na DIY súťaž :)) Inak aj ja som bola povolaná za fotografku pre moju sestru...tiež na maturitné oznamká,takže sme si to užili :D A fotky sa ti veľmi podarili, ako od profesionála ;) Inak to s tou školou máš ťažké, ešte že mňa sa to už netýka. Medicína je ťažká, to mi ver (mne stačilo to, čo som musela pretrpieť na mojej škole a nebavilo ma to...trpelo som pri tom a stále nechápem, ako som mohla zmaturovať z odborných predmetov na trojku (moje vedomosti boli na bode mrazu a osobne by som sa nenechala prejsť :D ) ), ale koho to baví a má chuť zisťovať ako to všetko s nami funguje, fascinuje ho to, tak by to bol správny krok vpred :) A matika, to vážne neviem, kde by si ešte využila...momentálne ma nič nenapadá :/ Držím ti palce, aby si sa správne rozhodla...:))

    OdpovedaťOdstrániť