2. 8. 2015

Keď mám chuť robiť ostatným ľuďom radosť :)

   Ako si tak kráčam po smene z denného stacionára, kde som ako výpomoc pri vydávaní obedov, musím sa usmievať. Teta v práci je ku mne veľmi milá a starí ľudia zlatí. Je to skvelý pocit, ak môžete svojou troškou prispieť k šťastiu iných ľudí. A niekedy stačí tak málo! :) No a keď už ste v takom rozpoložení, myšlienky sa vám začnú uberať rôznymi smermi. A práve vtedy som si spomenula na vás, moji milí čitatelia, a rozhodla som sa, že pre vás prichystám súťaž! No a čo, že ja ani môj blog nič neoslavujeme, proste mám chuť urobiť niekomu radosť a hotovo! :)

Tentokrát budete môcť súťažiť o jednu z nasledujúcich dvoch kníh, a to buď o knihu:
 Seznam tajných přání (Lori Nelson Spielmanová) alebo Kacíř a čarodějka (Philippa Gregory)


Pravidlá:
1. Byť sledovateľom môjho blogu.
2. Do komentára napísať:
meno, pod ktorým blog sledujete,
knihu, ktorú by ste v prípade výhry chceli,
a odpoveď na otázku:
Čím ste naposledy vy urobili niekomu radosť a čo potešilo naposledy vás?
+ email.
3. Súťaž bude prebiehať od 2. do 15. augusta (vrátane).
4. Výherca bude (zatiaľ) iba jeden a bude mať 48 hodín na to,
aby sa mi po obdržaní emailu ozval.

Prajem vám pekný deň.
Dodatok: Ja som si ten svoj užila na Betliari, ;)

7 komentárov:

  1. Maťa Straková
    Seznam tajných přání
    Čo potešilo naposledy mňa? Hmmm... 4 knihy od Pratchetta dokopy za 12 eur? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. GFC: Andrea Miškocová
    andrea.miskocowa44@gmail.com
    Seznam tajných přání
    Tak neviem či som tým ľuďom spravila nejakú extra radosť, ale vo štvrtok som pustila jednu milú rodinku pred seba ku pani doktorke a vyzerali, že sa naozaj potešili ;)
    No a mňa tešia doslova asi maličkosti, lebo napr. včera ma potešilo, že sme mali na večeru varenú kukuricu alebo , že som vo štvrtok poobede bola s mamou na nákupoch ;) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. GFC: Mony a jej Pieseň fantázie
    piesen.fantazie@gmail.com
    Seznam tajných přání
    Tak naposledy som potešila jednu pani, ktorej som posielala knihu na dobierku, a tak sa potešila, že knižka je ako nová a aj sa za ňu poďakovala, čo mi nesmierne zdvihlo nálada...aj taká maličkosť. A mne naposledy spravila radosť, presne včera, jedna biela obáločka, ktorá v sebe ukrývala krásne záložky a milý pozdrav od mojej internetovej kamarátky, Lenky ;) :D

    P.S.: Nemala som v pláne zúčastniť sa, kedže som len nedávno u teba vyhrala, ale tie knižky sú také nádherné, a tak ma nalákali, že som musela skúsiť šťastie :) A veľmi sa mi páči, že pomáhaš ľuďom, ktorý to potrebujú...a viem, aký je to krásny pocit, kedže som pracovala v domove dôchodcov a tam stačilo len pohladenie, úsmev a veľmi ich to povzbudilo, potešilo...takže len tak ďalej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. gfc tento ucet
    n.princess@azet.sk
    seznam tajnych priani
    ja som urobila radost asi kamosovi ze som mu pomohla opravit nieco s pocitacom , fakt som na tom dlho makala a potom som bola stastna ze je spoko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahojky :-) GFC tento účet.
    zuzka.zelienkova@gmail.com
    Seznam tajnych prani
    Ja som naposledy urobila radosť dnes môjmu mužovi tým, že som mu uvarila jeho obľubenú cesnačku ;-) :D Ja viem...pre niekoho to je banalita ale to ho potešilo a ja som rada, keď je on šťastný ;-)
    A čo potešilo mňa? :-) To, že sme si konečne s manželom mohli kúpiť nejaké veci do bytu :-) (mikrovlnka,telka,stolík) A som rada, že to bolo z naších prvých spoločných zarobených peňazí v novej krajine :-) v novom byte ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. GFC: Lulu
    Email: lily.duff7@gmail.com
    Kacíř a čarodějka
    Tak ja som nedávno urobila radosť svojim čitateľom, keď som zverejnila novú kapitolu môjho príbehu a mňa zas potešili ich milé komentáre. :) Takže je to tak nejako prepojené, keď niečo urobím z radosti ja a ono to potom urobí radosť aj niekomu inému, ešte viac ma to zahreje pri srdci. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Deň pred ukončením súťaže, klasika :D
    Sledujem pod menom Mariam, aspoň si myslím, keď nie, ta vieš, jak sa volám, takže dačo také :D
    Seznam tajných přání :)
    Bolo sakra ťažké prísť na to, čím som ja naposledy niekomu urobila radosť, lebo mám taký pocit, že v poslednej dobe nikoho veľmi neteším, ale tak určite som radosť urobila jednou kresbou, ktorá síce bola na zákazku, ale nová majiteľka vyzerala nanajvýš spokojne :) Mne urobila radosť "výplata" za to :D Ale to bolo ešte minulú nedeľu, naposledy ma potešilo, keď nám pred hodinou susedia poslali zákusky, pretože zajtra je u nich svadba, a proste, diéta-nediéta, mňam! :D Mňa fakt nie je ťažké potešiť :D
    19mariam97@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť