3. 6. 2015

Knižný súhrn 5/2015

Máj
Knihy, ktoré som vyhrala:
Adaptácia - Miroslava Varáčková

Knihy, ktoré som dostala:
1222 metrov nad morom - Anne Holtová

Knihy, ktoré som si kúpila:
Silnejšia ako osud - Jana Šulková
Remember Me? - Sophie Kinsella

Knihy na zrecenzovanie:
Girl Online: Láska blogerská - Zoe Sugg
The Pointless Book #TOTÁLNEODVECI - Alfie Deyes
Máj: 6 nových kníh


 Prečítané knihy:
Zmierenie alebo Dobrodružstvo pri obžinkoch - Ján Palárik (106)
Marína - Andrej Sládkovič (146)
Nebo nie je výmysel - Todd Burpo (185)
Máj: 3 knihy = 437 strán

4 komentáre:

  1. Som zvedavá na Silnejšia ako osud :P kedy sa to chystáš čítať?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež. :) Momentálne mám v pláne recenzáky, takže o taký týždeň by som sa mohla dostať aj k tejto, snáď. :)

      Odstrániť
  2. Krásne prírastky a gratulujem k výhre :D
    Ako vidím, tak si čítala povinné čítania a Nebo nie je výmysel by som si chcela prečítať aj ja. A som zvedavá na recenzie...Girl online a The Pointless Book #TOTÁLNEODVECI som videla, že ponúkal Slovart na recenzie, ale ja som im nepísala, pretože viem, že by som knihy neprečítala...nie je to nič pre mňa, ale tvoj názor na ne si rada prečítam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujééém. :)
      A tie recenzné výtlačky mám práve od nich, takže to budú moje prvé recenzie. Pôvodne som chcela iba Girl Online, ale oni mi odpísali, že mi pošlú obe a tak ich mám teraz doma. :) Musím však povedať, že obidve knihy ma veľmi prekvapili a sú celkom dobré. Snáď sa ti moje recenzie budú páčiť. :)

      Odstrániť