2. 3. 2014

I fell in love with... #9

Voda pre slony - Sara Gruenová


Prečo by som chcela mať túto knihu?
Videla som film, ktorý bol pekný, a nedávno som zistila, že je aj kniha. 
(Obálka knihy je urobená podľa filmu.) Tak prečo ju nemať? :)

Čo očakávam od tejto knihy?
Už si veľmi nepamätám, o čom bol film, ale tak nejaké tie základné informácie mi zostali len v pamäti. A keď si dobre pamätám, občas na mňa pôsobil film trochu divne, teda skôr deprimujúco, tak dúfam, že v knihe budú tie časti vykreslené lepšie, pretože nemám rada deprimujúce knihy.
Čiže dúfam, že sa mi bude páčiť! :)

Dátum pridania článku: 2. marec 2014
Dátum kúpenia knihy: 27. február 2014
Dátum príchodu knihy domov: 7. marec 2014

2 komentáre:

  1. Film si ja naopak pamätám veľmi dobre. A veľmi sa mi páčil. Potom mi aspoň povieš, aká je kniha,lebo príbeh je fajn, chcela by som vedieť, ako je spracovaný :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak ja som ten film videla asi viac ako pred rokom, možno pred rokom a pol, takže sa niet čo čudovať. :D Chystám recenziu, ktorá tu snáď bude v piatok, ale už teraz ti tu knihu môžem odporučiť, ak nemáš, čo čítať. :D :)

      Odstrániť